• Bistro Friday - 12 september - Steak by chef Pieter De Keyser

    7 sep 2025 Beheerder
  • Bistro Friday is een gezellig eetmoment in onze sportclub, open voor iedereen! Tijdens het sportseizoen ben je elke vrijdag van harte welkom om samen te genieten van een leuke avond in een ontspannen sfeer.

    Nu vrijdag 12 september onze tweede Bistro Friday voor het seizoen 2025-2026 met op het menu steak by chef Pieter De Keyser. Ook verkrijgbaar dezelfde avond: spaghetti bolognaise & chicken nuggets voor de kids.

    Inschrijven kan via onze Bistro Friday pagina